fredag 29. august 2008

MAMMA MIA!

HURRA!

Mamma’n min er julenisse i august!
I dag dukket det overraskende opp en liten bokpakke til meg i posten; for en perfekt ukesavslutning da! TUSEN TAKK!

Jeg gleder meg masse til å titte i de, etter å ha sett hva andre bekjente på syforumet har produsert med bakgrunn i disse. Jeg skal i gang med et sømprosjekt alt i kveld, men "dessverre" ikke fra disse bøkene....Etter foreldre-møtet i går, fikk jeg ideen om å lage ett par enkle dyre-kostymer som de kan ha liggende til lek i barnehagen; det blir nok stas! Tenkte snuppa mi kunne ha det med som en gave til hele avdelingen til neste uke, da hun selv skal feire bursdagen sin i barnehagen. Ja, sømmen blir etter kakebaking i kveld da, for det kommer familie-bursdagsfeiring i helgen!

3 kommentarer:

hobbyvenn sa...

å flotte bøker du har fått. De har jeg ikke sett før... Fristende..

God helg!

Floppetiflopp sa...

Har selv Blødt børnetøj-boka og syns den passer for meg som nybegynner. Mange av mønstrene er gode som grunnmønster som man kan endre på selv etter hvert.

Den andre boka står på ønskelisten min også.

Den ideen med kostymer til barnehagen var jammen ikke dum. Kanskje jeg skal prøve mg på noe slikt etterhvert...hmmm

LivM sa...

bare hyggelig vet du!

mamma