tirsdag 5. august 2008

Body til høst-kolleksjonen

Denne ble til for noen dager siden, men har ikke fått lagt det ut ettersom batteriene i kameraet mitt var utbrukt. Derav årsaken til den lave kvaliteten på bildet også. Men dette er altså en body som ble laget ved å studere en tidligere innkjøpt body. Den skal liksom være matchende til den tidligere sydde army-buksa, og skal snart suppleres med en tøff skjorte til å ha "henslengt" over. Teksten synes jeg var meget passende mottakeren av denne bodyen (say no more..).
Har egentlig sydd og gjort meg ferdig med jakka mi, som jeg startet på i våres...men mangler en dekor-knapp og å presse kantene før jeg vil publisere resultatet. Den har blitt litt sånn UFO-sak..vanskelig å motivere seg for å ta frem for å gjøre finishen. Men utover høsten må jeg jo få brukt den da.
Nå om dagen hjelper jeg lillemann på knappe 14 mnd å bli kjent i barnehagen. Dagens resultat er lovende, selv om han er litt av en mammadalt. Han har akkurat NÅ de siste dagene lært seg å gå, og er fullstendig oppslukt i å bare gå-og-gå-og-gå. Men ettersom det også krabbes en del, ønsker jeg å sy en overall til høsten i barnehagen. Har et flott mønster å ta utgangspunkt i, i et Ottobre magasin, så når bestillingen av Bevernylon-tekstil fra Stoff og Stil ankommer, blir det å hive seg over prosjektet. I mellomtiden får jeg prøve å finne tid til å gjøre ferdig skjorten til minsten da..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jada neida såe... Jeg bare spør..nok en gang... Er det noe du ikke kan?? Knall kul! :)

Anonym sa...

Den var flott, og teksten kjempetøff!

Fit mum sa...

Kommentar til nabo'n;
..vel....jeg danser elendig, og sangstemmen min er det bare barna som har hørt...

LivM sa...

Flott body!