torsdag 18. september 2008

Synerver??

Ja, på den måten at man liksom har litt abstinenser....lenge siden symaskina ble tatt fram. Har bare ikke tid før tidligst litt ut i oktober, men skulle så gjerne ha sydd litt altså! Har holdt en del foredrag siste tiden, og hver gang jeg putter projektoren i veska, tenker jeg på hvor smart det hadde vært med et lite "hylster"/veske til denne projektoren for å unngå unødig slitasje. Minsten har capri lengde på pysjene sine om dagen og skulle dessuten gjerne supplert garderoben med flere bodyer og skjorter...og bukser forresten. Og jeg har nok av mønstré og tekstiler, men LITE av tid! Trekk til vognposen som må tas fram nå som kulda kommer, skulle også vært sydd...

Var rimelig fed-up av å sy voksentøy etter jakke-prosjektet mitt, men nå som jeg har fått det litt på avstand, og ikke minst erfart at egenprodusert tøy er gøy å ha på seg (noe særegent liksom!), så øker motivasjonen igjen... motivasjonen for å sy klær til seg selv altså (les: voksenstørrelse) og ikke bare til barna (les: raskt å få gjennomført!).
Flere jakker (en til hvert bruk vet du!) og tunikaer/hverdagskjoler hadde vært gøy!
(bildet er fra mobilkamera i dag tidlig, på veg til jobb...i jakka jeg sydde til meg selv!)

1 kommentar:

LivM sa...

Det var da litt av en liste du hadde der. Du får ta tiden til hjelp så rekker du nok et og annet plagg fremover!