onsdag 27. juni 2012

Pappas jeans = Helenes skjørt!

Da pappas bukser endte opp med store hull, ble den raskt reddet fra søppel-skjebnen av undertegnede. Jeans er mitt favorittekstil (vel ikke til å sy i da, men jeansklær er stilig!)! Jeg klippet hele buksen opp, og kun linning med knapp, og baklommer, ble beholdt mer eller mindre i sin opprinnelige form

Jeg brukte et mønster fra Ottobre Magasin til å sy midjestykket, og satte kun på brede stykker under for å oppnå litt folde-effekt. Kunne tatt litt mer i der ser jeg nå i etterkant, men nå orker jeg ikke sprette det opp. 

Med litt perlepynt og knapper fikk det jo også en viss jentestil over seg da :) 


Mottakeren var svært fornøyd!


4 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Skjørtet ble kjempetøft! Heldig jente som har så flink mamma.

LivM sa...

Supert ble det! Du er utrolig flink med symaskinen!

Celebrity corporat sa...

Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Celebrity corporate club

Muviduki sa...

vil du være med på giveaway, så kan du besøke bloggen min i disse dager:) klem