søndag 6. juli 2008

Turkis dilla

Regnværsdag....
Hva annet kan man da gjøre enn å bruke tiden til litt søm?? Har rettet på ett par prosjekter, og tatt igjen tunika-prosjektet fra ett par mnd tilbake.. Gav meg delvis på det fordi det ble så vanskelig å sette på ermer; ønsket meg egentlig kortermer, men etter 3 forsøk, gav jeg meg på det i dag. Det ble remmer over skuldrene i stedet (og mao mer sommerlig enn planlagt...så for meg tunika til jeans el.l. utover høsten...). Siden tights er så raskt å sy sammen, lagde jeg en tilhørende capri-tights til med knappe- effekter på leggen. Prøvde fin-zoome på knappene, men det gikk ikke (gjenskinn??). De er koksgrå med svake, hvite hjerter på :)

Mønster: tunika er egendesign, tights er fra Stoff og Stil
Tekstil: turkis stretch jersey fra Stoff og Stil, brunstripet micro trikå fra MG-tyger
Effekter: mener å huske knappene er fra Stoff og stil...

Ingen kommentarer: