mandag 30. juni 2008

Gymbag til nevø

Sist helg lagde jeg ferdig en gymbag til min eldste nevø til hans 9 års dag. Kunne jo ikke legge den ut før den var overlevert, så det har vært litt stille på bloggerfronten en stund ;)
Den ble sydd med et møbeltekstil jeg arvet fra min tante, samt foret med noe sort tekstil jeg hadde liggende. Kjøpte reptil-trykk fra Panduro til å dekorere med, ettersom mottakeren er noe (!) opptatt av slikt. Impregnerte den til slutt, slik at den er lettere å holde ren. Den var grei å sy, men litt knotete å feste fóret. Vi får nå se om mottakeren tørr bruke den da; uansett kommer den nok godt med til oppbevaring av div leker (han har samlemani!).

Mønster: Veskebag fra Alt om håndarbeide
Tekstil: arvet møbeltekstil
Detaljer: klisjetrykk og maling fra Panduro, remmer fra Panduro, glidelås fra SGS

1 kommentar:

hobbyvenn sa...

Så tøff bag! Stilig med trykk på. Den ser jo proffesjonell ut. Kan tenke meg at den ble populær.