torsdag 20. mars 2008

Shorts og matchende trøye



Da jeg så det stripete tekstilet i januarsalget til Stoff og Stil, tenkte jeg umiddelbart "sommerbukse til lillemann"! At det ble matchende genser til, var en impulsiv idé jeg fikk, da jeg så at jersey-stoffet hadde samme fargetoner som stripene i bomullstekstilet.
Ble kjempe fornøyd med resultatet - ikke minst mtp at dette er første buksen jeg syr! (trikky med strikken i rygg-linningen..)
For nærmere detaljer på bukse samt mer korrekt farge gjengivelse; se egne blogginnlegg for sommerbukse og genser med hette!

Mønster, bukse: Modell B fra buksemønster hos Stoff og Stil
Mønster, genser: Omgjort fra babydress fra Stoff og Stil
Tekstil, bukse: Stripet ramie/bomull fra Stoff og Stil
Tekstil, genser: Turkis stretch jersey fra Stoff og Stil

Ingen kommentarer: