søndag 23. mars 2008

Sommerkjolen snart ferdig?

Så har jeg tatt den fram igjen... Jeg kjøpte mønsteret og tekstilet (i mitt tilfelle beige-hvitt bomullsstoff i lin-etterligning) for over 5 år siden, men av ulike grunner har det aldri blitt ferdig. Først og fremst er det kombinasjonen av engelsk og svensk beskrivelse som er litt trikky når man i utgangspunktet er uerfaren som syerske, men så har det også vært ett par graviditeter samt perioder med manglende sy-interesse som har medført at tiden har løpt...
Nå sitter jeg her igjen; og irriterer meg over språket i beskrivelsen...
"Sprundmarkeringen", "fremre infordring", "ringningskanter", "fållinfodring", "klipp jack i sömsmånen"
Oppklarende kommentarer mottas med stor takk!
...Nå skal jeg altså ned og prøve å få til en skjult glidelås...*hater-glidelåser*

1 kommentar:

LivM sa...

Dette fikser du fint. Gleder meg til å se den ferdig!