mandag 24. mars 2008

Kjole redigering



Sommerkjolen måtte atter en gang legges til side, da jeg innså at jeg hadde fått feil type glidelås. Nå får den vente til vi er hjemme fra ferieturen vår, som vi drar på denne uken.
I går brukte jeg kvelden til å "redigere" en annen sommerkjole. Kjøpte denne opprinnelig fra Mammahuset i Moss, og det er en såkalt "ammekjole" (den har en splitt tvers over brystet, som gjør det enkelt å amme uten å blottlegge hele magen!) av merket Boob. Jeg ønsket bare å gjøre kjolen litt mer "meg", hvilket resulterte i at ermene forsvant og at kjolen ble 15cm kortere... Fornøyd ;o)

1 kommentar:

florin design sa...

Hej! Roligt att du tycker om min blogg! Tygerna köper jag på secondhand/loppis så därför skriver jag inte var de är inköpta. Om jag sytt av ett tyg som är köpt i butik uppger jag alltid det så att ni slipper fundera :-)

Trevlig blogg du har!