lørdag 5. april 2008

En milepæl..?!

Sitter igjen med den omtalte sommerkjolen, og prøver å få den ferdig. Sist måtte jeg legge arbeidet til side i mangel av "skjult glidelås", men i dag fikk jeg altså tak i dét. Sitter nå og gjør kjedelig overkast-arbeide, og gremmer meg litt over knotete glidelås løsning... Skulle gjerne gått i skole hos noen kyndige glidelås-syersker *sukk*

Har veldig lyst å sy en lang jakke i brokade tekstil som vist på bildet her, men lurer litt på hvor jeg kan få tak i egnet brokade tekstil... Ser ikke ut som Alt om Håndarbeide (hvor mønsteret er hentet fra) lenger tilbyr dette tekstilet. Kanskje noen som er innom bloggen har tips??

1 kommentar:

SNUX sa...

De har brokade-stoff på Stoff og Stil, tror jeg:). Tror de har noen lignende frakker/jakker i siste katalog, også. :)