fredag 15. februar 2013

"Mamma har sydd treningsdress til meg!"

8 åringen i huset har startet på håndball (etter flere "år" med press hjemmefra, har venninner endelig klart å overtale henne!). Så nå trenes det både judo og håndball ukentlig, med stor glede!
Vesla i skuddet!

Til håndballen har vi lite med treningsklær, så da ble det å sette seg ned å ENDELIG få brukt metervaren med sportstrikot som jeg bestilte fra Stoff og Stil for over 2 år siden (..sånn ca samtidig som jeg bestilte metervaren til gardinene til "tårnet vårt" á 4 meter lengder - som enda ligger uferdige..!)

Jeg tok tak i arbeidet samme kveld som hun startet treningen, og trodde jeg skulle bli ferdig med det samme (som alltid..). Men det tok lengre tid gitt (som alltid..). Sånn ca 3 uker. Men da mest pga utfordringer undervegs, som gjør det slik at motivasjonen forsvinner litt, og det blir tungt å ta fram arbeidet igjen. Og med dårlig følelse i magen mens man nærmer seg avslutning (prøver ikke tøyet undervegs i frykt for nettopp å se utfordringer med str, avslag fra mottaker etc), ble det en deilig opptur å se at det faktisk passet! Og falt i smak!!

Stolt som ei høne kom hun til neste treningen, og prøvde å få litt oppmerksomhet fra venninnene i garderoben:
"Se NN, mamma har sydd treningsdress til meg!"

Det ble lilla dress med rosa detaljer (mansjetter, lommer, snøring, kant rundt hette), og hvit søm som ekstra effekt - og derfor også hvit glidelås! Mønsteret hentet jeg fra Ottobre Magasin nr 4 2012.

1 kommentar:

Unknown sa...

According to Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs less than we do.

(Just so you know, it is not about genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING around "HOW" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", not "what"...

Tap on this link to determine if this easy test can help you release your real weight loss possibility