onsdag 27. juni 2012

Pappas jeans = Helenes skjørt!

Da pappas bukser endte opp med store hull, ble den raskt reddet fra søppel-skjebnen av undertegnede. Jeans er mitt favorittekstil (vel ikke til å sy i da, men jeansklær er stilig!)! Jeg klippet hele buksen opp, og kun linning med knapp, og baklommer, ble beholdt mer eller mindre i sin opprinnelige form

Jeg brukte et mønster fra Ottobre Magasin til å sy midjestykket, og satte kun på brede stykker under for å oppnå litt folde-effekt. Kunne tatt litt mer i der ser jeg nå i etterkant, men nå orker jeg ikke sprette det opp. 

Med litt perlepynt og knapper fikk det jo også en viss jentestil over seg da :) 


Mottakeren var svært fornøyd!


3 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Skjørtet ble kjempetøft! Heldig jente som har så flink mamma.

LivM sa...

Supert ble det! Du er utrolig flink med symaskinen!

Muviduki sa...

vil du være med på giveaway, så kan du besøke bloggen min i disse dager:) klem