fredag 24. desember 2010

Mottageren var strålende fornøyd



10 kommentarer:

LivM sa...

Så flott hun ble!

TIA sa...

Fantastisk ! Så flott kjole og modell! Imponert over hva du setter i gang :)

hobbyvenn sa...

Å så nydelig! Gratulerer med flott arbeid. Kan godt forstå jenten ble fornøyd ja... Så ikke spørsmålet ditt før nå desverre, men jo, kantsøm er som oftest på retten etter at for og stoff er sydd sammen. God jul forresten.

Tanja sa...

Fantastisk kjole og nydelig jente!

Pinnepenn sa...

Kjempefin kjole! Nydelig jente og. :)

Godt nytt syår!

Heimlaga sa...

Vilken stilig tjej hon blev!

Blomsterpiken sa...

Heisann! Jeg legger meg til som følger! Jeg har fått meg symaskin, og regner med at jeg vil få mange flotte sytips av deg fremover:-)

ohelene sa...

Er du slutta med blogging?

Unknown sa...

Hei ohelene!
nei og ja...har ikke blitt mye søm på meg i det siste. Jobb tar mye tid, og på dager hvor jeg kunne funnet tid, er terskelen for å hente fram maskinen litt høy.. Og det irriterer meg litt, for jeg har flere prosjekter liggende som jeg gjerne skulle gjort ferdig! husker jeg koste meg på sene kvelder med søm, men nå finner jeg ikke ro - mest pga arbeidet da. Jobber med saken..altså å finne tilbake til sømgleden!
mvh therese

Therese sa...

(ja, og at jeg står som Kine her, er fordi jeg har glemt å logge meg ut fra kvinnetrenings blogg..hehehe! Jobb vet du..!)-Therese