onsdag 22. desember 2010

The end..EDIT

Ok - det ble med forsøket. Ikke bare kan jeg ikke forstå hva som menes med kantstikning; men vrengningen etter at fór og kjole er sydd sammen har restultert i en krøll av uforståelig vridde tekstiler. Kjempe skuffet. KJEMPE SKUFFET :( Og stoff-og-stil mønstrene som har vært så enkle å sy etter?! Jeg må ha vært for lenge ute av gamet. Om ikke mamma kommer på en trylleformula i morgen når jeg besøker henne, kan jeg belage meg på en julaften-formiddag på Kappahl...*sukk*

EDIT - 30 MIN SENERE;
....jaaada, mønsteret stemmer som regel da, og det er som regel hodet til den som leser det som tuller. Skjønner fortsatt ikke om sømmene er gjort korrekt, som tidligere omtalt, men har nå klart å vrenge kjolen korrekt i alle fall :) Gjelder å ikke sy for mange sømmer før man gjør de ulike steg i sømforklaringen... Så nå er kjolen vrengt, jeg har gjort min egen lille vri på kantsømmen rundt halsen (ble bra!), og resten av kjolen blir nok ferdig i morgen! Pjuuuh!

Ingen kommentarer: