fredag 15. januar 2010

Min første Award

I dag fikk jeg min første Award; tusen takk Emme!! Det var koselig å høre at jeg faktisk kan gi inspirasjon og motivasjon til andre håndarbeidsdyktige damer ;)


Awarden innebærer at jeg også må avsløre 7 fakta om meg....og her kommer de:


  1. Jeg lever og ånder for trening, sunn kost og helse. En dag uten trening, er en dag uten mening! Og jeg er av den absolutte oppfatning at "man blir hva man spiser!"
  2. "Til tross for" at jeg er så opptatt av sunt kosthold, og jobber i eget foretak som ernæringsfysiolog, er min store last og svakhet....sjokolade! Kan ikke ha det i huset uten at det snokes i skuffen kontinuerlig. Hold det ute av huset, så klarer jeg meg uten. I hverdagen.
  3. Jeg skulle ønske jeg kunne strikke, slik alle mine bestemødre kunne, min mamma gjør og min svigermor gjør. Tanken plager meg at jeg aldri vil kunne gi like flotte strikkesett til mine barnebarn en gang i tiden.....så nå bruker jeg de sett jeg selv mottar til mine barn meget pent, og pakker de sammen til neste generasjon..
  4. Jeg er såkalt "huslig"...hehe - eller husren? Jeg klarer ikke sette meg ned i sofaen før huset er strøkent, gulvene er rene og kjøkkenbenken er ryddet.
  5. ...jeg sitter egentlig aldri ned i sofaen. Det er egentlig en last (!) - jeg klarer ikke koble av med tv eller lignende. Jeg føler tiden "går fra meg" til unyttige ting, og derfor tilbringer jeg kvelder enten med trening, foran pc med overtidsarbeide - eller foran symaskinen selvfølgelig!
  6. Jeg elsker å gå på kaffebar! Stemningen, rolig musikk i bakgrunnen, lukten av fersk kaffe, litt mørk sjokolade...og bare sitte ved vindusrekka og i full ro betrakte det travle livet utenfor!
  7. Jeg er egentlig ikke den kreative i familien; det er søsteren min som har den medfødte evnen. Husker hun tegnet fantastiske tegninger. Nå har hun overført den evnen til webdesign....og foto!
Jeg velger å sende denne kreative awarden videre til følgende inspirerende og kreative mennesker:
  1. Muviduki
  2. Gulltann og pus
  3. Rom for dill og dall
  4. Heilt spesiell
  5. Sissels hobbyblogg
  6. Doris&Assar
  7. LilleLeo
Reglene er som følger:
Kopier awarden til bloggen din og link til den som gav deg den. Fortell 7 fakta om deg selv, og send awarden videre til 7 andre blogger. Legg igjen kommentar i deres blogg, slik at de gjøres oppmerksom på awarden!

7 kommentarer:

Muviduki sa...

Å duverden. Tusen takk for annerkjennelsen!

sisselso sa...

Åååå så kjekt med award da! Tusen takk!! :-)

hobbyvenn sa...

Gratulerer med awarden, den fortjener du. God helg.

Heilt spesiell sa...

Gratulerer med awarden og tusen hjertelig takk for at du sendte den videre til meg.Det tar jeg som ett stooort kompliment:)

Doris_Assar sa...

Tack tack! Kul att läsa om dig också!! :-)

Gulltann og Pus sa...

Hei, og tusen takk for awarden! Kjempekjekt!! :-)

frøken ij sa...

Det er digg å sitte på cafe og se på livet, tror faktisk jeg får mulighet til å gjøre det senere i dag. Gleder meg :) Og du er jo helt klart blant de kreative i familien du også, dere har bare forskjellige områder dere er gode på :)